我的快樂 會回來的

11/01/2004

輕鬆的周一

第一篇中文網誌,不太習慣新注音,希望大家喜歡。早上還是趕著去上班,好累,老闆居然在跟同事聊週末發生的事!看來大家週一都不太認真喔。
在網上找到量電壓的裝備其實是會在十七分鐘內自己關掉,真快把我氣死了!要怎樣才能改呢?還是不能改?本來的用意是好的可以省電,但我不想要它自動關掉,而且一關掉數據就要好幾分鐘才會恢復正常,更不是我想要的。在這幾天我得想辦法看是要問老爸還是要寫信問廠商才行解決這技術問題。
把該送出去的信送出,覺得很期待,希望結果會好。不知道他會不會答應跟我進一步交朋友呢?
妹大概在家讀書吧!哈哈。我還在這邊混著寫網志,沒好好的寫十五號該交的論文計畫書。不想寫啦!還有很久啊!但同學都在打ㄟ,好認真喔。好可怕喔,為啥大家都這麼的努力呢,害我也好緊張喔。
遇到阿布跟快結婚的提科,她們兩人都很快樂喔。只是也都很為讀書而緊張啊。蠻慘的,為什麼小孩子都要這樣呢,給自己添著麼多的麻煩勒?
看阿奇的網頁,做的很好ㄟ,好厲害喔,好有藝術感。拍的照片還有連續動作的ㄟ。沒事時上網看看別人做的網頁心情也會很好喔。套句流行語:我推!
手打字打的好累!發現可以把鍵盤放低點!真好笑怎麼沒發現。梅來了,她坐在我旁邊。
I told X about wanting to go out in an e-mail. This afternoon he actually came into university. ^_^ But was too shy to say anything even after Mai left. Oh...am such a coward.
Right now just waiting for the good/bad news. Wish he will accept and pray to God. Now I pary to god, haha, don't even believe in God. Why pray to God? Don't even believe in fate, right?
Told cousin that dad's going to go back to Taiwan on Friday. Will have to drive mum and sister around again. Take responsibility on pumpkin growing and snail catching duty. Apart from that, just same old life as before. Perhaps tomorrow will be heart-broken/happy with boyfriend again. I sound more and more like Briget Jones by the minute. Am considering the possibility of becoming an ultimate singleton, but always wishing there's someone who is nice to come along and take care of everything so don't have to worry about life anymore! Or is it? More worrying? I don't know. Relationship is complicated, and sometimes you are happy, sometimes you are just sad! But relationship is healthy, and necessary. That's why most people are getting into relationships, falling in and out of love. I am sure it will work out for me somehow, but wish it will work out this time.

He is the right guy: I keep telling myself that, and am feeling quite foolish and embarrassed because have behaved like a love-struck teenager these days. *pout*
Why am I so silly sometimes?

No comments: